kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 3 gånger

Long day with the wild ones

Har spenderat denna dag men mina små monster, dem vart så glada så när jag kom. :)
Så vi va ute på gården nästan hela tiden, så skönt nu när dem har fått upp staket runt gården, och grind med.
Så då vet jag ju att dem inte kommer någonstans, Rocco kan ju få för sig att rymma den jäkeln :P
 
Men det har gått bra, och en vän kom även hit och höll mig sällskap, så vi va ut på en lagom lång promenad med dogsen, hade kunnat bli längre, men dem var trött och moster var även hon trött. :P
 
Sitter nu i soffan med pjs och glor på tv, blir nog sängen snart, för jag är seriöst trött, börjar man bli för gammal när man är trött redan vid 21 på en fredag? :P
Sitter förövrigt och tittar på ett stört avsnitt av Criminal Minds, riktigt stört. :P
 
Och så kommer tydligen Fredag den 13:e efter detta, och det lär jag inte titta på om jag ska kunna sova själv i detta hus, :O haha! 
Får väl somna till en lugn och fin film istället :D
 
Hoppas att ni har haft en bra dag! :D
 

Comments
Myybieberstoory säger:

Öh, va?? Du har ALDRIG gjort en design till mig, haha. Du måste blanda ihop mig med någon annan. Jag bad om en design, men fick ingen :/ Så nej, jag har INTE kastat bort någon av DINA designer då jag aldrig fått någon av dig ;) Haha, kram.

Skriven: - Hemsida: http://www.myybieberstoory.blogg.se

Myybieberstoory säger:

Sv: Jaaaa! Skriv GÄRNA upp mig på sidan! :D Yeey! Applåderade nyss för mig själv för att jag är sååå hype. Haha, vet redan hur jag vill ha allt, så säg till när du kan fixa't. Åker på Söndag och är först tillbaka 15 augusti då :/ Kram

Skriven: - Hemsida: http://www.myybieberstoory.blogg.se

Thessan säger:

haha ja det hade jag behövt! Idag verkar det hålla upp iaf, ska hem till pappa en stund. ha en fin dag

Skriven: - Hemsida: http://amigurumiblogg.bloggplatsen.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback