kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 3 gånger

Long day, but kind of great

Att jobba när det är kvavt och varmt är inte det roligaste, men det går :)
Men sen när himlen väl öppnade sig vart det lite svalare, men sen hände något konstigt, himlen vart blå och solen tittade fram. :S Weird!
Man blir ju bortskämd med det vädret, haha!
 
Har suttit här sen jag kom hem och försökt få ordning på det sista i designen jag byggde upp igår, headern alltså, men jag vet inte om jag är dum men det kommer aldrig att gå ihop. =/
Så jag har mailat henne igen, två gånger, och lägger det på hyllan just nu, för jag kommer ingen vart nu iaf.
Ska få i mig något ätbart, kolla på en film, eller bara tv, läsa och sen komma i säng. Mickan är trött nu hon.
Både i kroppen och i skallen. :P
 

Comments
Cilla säger:

Jag vet ju att vi svenskar älskar att prata om vädret så det känns ju lite småtöntigt att skriva om det...MEN idag va det ju verkligen helt fucked up väder asså!!
Det ÖS regnade mitt på dagen och jag ställde in mig på att det inte skulle bli nån springtur alls....
sen så skiner solen och det är varmt som f%n. Lagomt till min sambo kommer hem så öppnar sig himlen igen....men efter en timme skiner solen! Vi går ner på stan och riktigt gottar oss i att det är soligt och varmt och sen när vi sitter där på resturangen å käkar så bara hällregnar det IGEN!!! =O
Va är det för fel på det här landet? Är det nu man ska börja snickra på en jävla ark eller va är det frågan om?? =|

Skriven: - Hemsida: http://cillabacill.blogg.se

Thessan säger:

tack! blev riktigt nöjd! ja, det är ju klart att du kan det där med insulinet ;) Kram

Skriven: - Hemsida: http://amigurumiblogg.bloggplatsen.se

madeleine. s säger:

haha nä, sånt har inte jag. Jag har en mildare jag! :)

Skriven: - Hemsida: http://www.maddelaaans.blogg.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback