kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 2 gånger

It's the little things that means the most

Halloj!
Vart väckt av att pappa ringde mig, han befann sig just nu utanför Visby då han är ute på havet och åker stor båt. :)
Han var lagom go och rund nu, men det kan dem gott vara. Så störda dem är. Haha! :)
 
Jag däremot njuter lite, det är mulet ute men det gör mig ingenting då jag ska städa, har redan slitit ner gardinerna som agerar sovrumsvägg och dem ligger i tvättmaskinen, dock på uppfräschning, dem är ju inte smutsiga bara dammiga, så då behöver jag ju inte köra en lång tvätt, när dem är klara så blir de de andra gardinerna, här ska storstädas, :) Tråkigt är det väl kanske, men jag måste ju göra det om jag ska sova hela natten utan att vakna och inte kunna andas normalt. Life sucks sometimes when you're allergic.
 
Iaf, fick en jätte söt kommentar igår, läste den iofs inatt när jag kom hem. :)
Men den gjorde mig glad :D
 
 
Tack, det värmde verkligen! ♥

Comments
Johanna säger:

Trevligt med såna kommentarer! :)

Haha, nej jag tror inte riktigt på det där med att du är vad du äter, det stämmer långt i från sällan, därför jag gillade denna så sjukt mycket :)

Jag har iaf plockat undan och diskat, skall ta ett ryck med dammsugaren med, så har jag i a f städat lite.... :) duktig du är som tvättar med, det skall jag göra imorgon :)

ja hamburgare från en sådan grill är sjukt gott, de görs medan man väntar, mkt godare än max, mcd och burger king! :)

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Thessan säger:

det gick fint på jobbet men nu är jag så trött att jag har sovit på soffan en stund =)

Skriven: - Hemsida: http://amigurumiblogg.bloggplatsen.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback