kategoriserad i » Lyckan, inlägget är kommenterat 1 gånger

I'm so happy right now! ♥

Jag fick klartecken idag! :D Äntligen!
Jag ska blir moster till en liten pojke den 3e December, också! :D
Ni anar inte hur jäkla lycklig det gör mig, moster gånger två iår! :D
 
Lillasyster och Jocke var på första riktiga ultraljudet idag, allt såg jätte bra ut, och som jag trodde så var det en liten pojke som låg där inne och gottade sig! :D 
Storasyster får mosters lilla tjej den 14e September!
Åh LYCKA!! :D :love:
 
Jag sa det till Lillasyster när jag pratade med henne i telefonen, måste lägga på nu, jag ska skryta massor, hon bara skrattade åt mig! :D Men så glad är jag! :D
 
 
 

Comments
♫♪ Sandra T säger:

åh vad kul, grattis!

Skriven: - Hemsida: http://www.sandramusic.blogg.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback