kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 2 gånger

I'm leaving home, for another worknight

Snart dags att bege sig igen :) Känns rätt bra ändå, men har inte hunnit så mycket idag, men det är ju så när man sover hela dagen typ. Men det är ju pengar iaf :)
 
Jag är en lycklig tjej idag, ni ska bara veta hur det känns att komma i sina jeans igen, utan att känna sig som en uppstoppad korv! Lycka på riktigt! :D
Jag är inte klar än dock. Jag har mage kvar att forma, och lår. Men jag är ju på väg mot mitt mål iaf :D
 
Ska ta en kopp kaffe till och ladda för att jobba hela natten, så vi hörs som vanligt imornbitti :D
 
Önskar er en fortsatt trevlig kväll och en god natt! :)
 

Comments
Johanna säger:

Härligt du kommer i byxorna! Heja hej! :)

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Thessan säger:

Hoppas du får en lugn å bra natt, själv ska jag sova ;)

Skriven: - Hemsida: http://amigurumiblogg.bloggplatsen.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback