kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 2 gånger

I know there's sunshine behind that rain.

And I know there's good times behind that pain! :)
 
Hans texter passar in på det mesta om jag ska vara ärlig, och just detta, :) Så sant!
Tyckte att jag lyckades få en förjävla fin bild! :D *stolt*
 
Får väl se hur länge den solen får för sig att vara framme. :)
Och på tal om absolut ingenting, så hade jag precis besök av MAMMA geting på balkongen, tror ni jag sprang eller. Oh lord! Den var lika stor som typ 5 getingar, henne skulle jag inte vilja möta i mörk gränd, no way!
 

Comments
Johanna säger:

Fin bild, någon sådan lär jag inte få till idag! :)

Okej, jag vet knappt hur man gör, haha, är så kass, och så vill jag så gärna ha svensk text *s*

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Johanna säger:

Ja det gjorde du verkligen!

Ja torrent har jag ju, men inte använt på länge, inte sedan spotify kom :)

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback