kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

Home again!

Att jobba var fruktansvärt jäkla jobbigt, inte själva grejen att jobba, men bara för att det var så förbannat jäkla kvavt och varmt så tappade man all ork, det var flera gånger under kvällen som jag bara kände för att ställa mig på gräsmattan och be någon spruta ner mig med kallt vatten. Men nej. :P
Det var så sjukt att när man gick in på avdelningen så var det som att gå in i en vägg, det slog emot en och luften tog slut, meeeen lika glad var jag för det! :D
 
Efter jobbet så åkte jag hem till C'lin, vi drack kaffe och pratade massor. :) Och hon hjälpte mig även att få loss lite av min nackspärr, satan så ont jag hade, nu kan jag iaf titta och vända huvudet åt höger, vilket jag inte kunde innan. :)
Får se om det släpper annars skulle hon hjälpa mig igen :)
 
Har hämtat och kört hem Thomp med, så nu är alla dem måstena slut, ska ta och andas lite nu tänkte jag, och så ska jag ta och läsa lite :)
 

Comments
Thessan säger:

js verkligen, vi hade en underbar eftermiddag!

Skriven: - Hemsida: http://amigurumiblogg.bloggplatsen.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback