kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

Hey y'all!

Idag regnar det, men jag kan ju säga att det verkligen behövdes, luften känns så himla mycket bättre :)
Ska iväg och jobba idag med, som sagt, och förhoppningsvis så kommer det inte att vara lika varmt att jobba idag som det var igår. :)
Sen har jag en tur imorn med, en dagtur. :) Längtar tillbaka till mina nätter dock :) Men dem kommer :)
 
Så när jag kommer hem från jobbet idag så blir det lugnt som tusan, och försöka komma i säng tidigare än jag brukar, visst har jag en kort tur imorn, men man vill ju kunna orka :)
 
Hinner ju inte sitta med några designer nu när jag jobbar ikväll, men imorn kan jag nog sätta mig, så jag blir av med några på listan :)
 
Ska dricka mitt kaffe nu och så ska jag läsa det nya kapitlet som Marielle har lagt ut :) ♥
 

Comments
Johanna säger:

Då håller jag tummarna du får dem! :) Tänkte på dig när jag såg timotej skulle på sommarkrysset på grönan på¨lördagen när jag är där :)

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback