kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

Had a great day

När jag kom ut till Kölinge så fick jag ett glatt välkomnande av mina små fyrbenta bebisar, Ztella stressar lätt upp sig men Rocco, mosters lilla snutte pojke, var lugn som vanligt och ville gosa massor med moster :D
Ztella är inte så gosig på det sättet, hon älskar pinnar däremot. :P haha!
 
Fick lite mat i mig, inte så mycket dock då jag mådde illa efter ett tag. =/
Pratade och skrattade massor :)
Thomp och C'lin kom över en sväng med, pratade lite och så, sen gick jag över till dem, fick mig lite kaffe och så :)
Prat och skratt där med. :) As usual!
 
Fick agera tyngd då Thomp la ut mattan på altanen, och så satt jag och roade mig med att titta på dem när dem monterade ihop bordet som var nymålat. Snillen speklulerar :P
 
 
När Thomp äntligen var redo, väldigt sent, så åkte vi in till stan, jag släppte av honom och så åkte jag ut till Söderby och träffade Ääänders en sväng, pratade lite, var ett tag sen, så det var trevligt. :) 
 
Thomp ville hem tidigt idag då han tyckte själv att han var för nykter för att vara där inne, så han ville hem, haha!
Åt hamburgare på vägen hem, så nu är jag så mätt att jag skulle kunna kräkas, haha :P
Men det ska jag inte, jag ska ta och borsta tänderna och krypa i säng :D
 
 

Comments
Johanna säger:

oh hamburgare nu blev jag sugen på det! :)

Ja, lite ångrar jag mig, men samtidigt, så inte, för då var det inte meningen :)

tror jag får ta städningen idag haha, kanske... orkar inte... :)

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback