kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Guess I was wrong.

Vaknade och så var det sol ute :O Förstå min förvåning, haha!
Lite moln är det dock på himlen, och det kommer fler och fler, så lite rätt hade jag ju, bara att det tog lite längre tid för molnen att komma :P
 
Skulle behöva städa här hemma, men har ingen ork alls till det nu, så får ta den när jag går av sista natten :)
Får stå ut med lite damm och så nu helt enkelt. Tänkte även ta och riva ner gardiner och så när jag väl städar, då dem samlar damm snabbt med tanke på att den här cirkulationen i denna lägenhet suger getpung!
 
Iaf, jag ska ju jobba idag igen, känns helt okej, så ska väl ta och göra iordning lite att äta snart, blir nog en omelett :)
Och så har jag lagt in designen jag gjorde klart igår, så den kommer upp här snart med :)
 
Hoppas att ni har haft en bra dag? :D
 

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback