kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 2 gånger

Guess I was tired as fuck!

Att jobba gick kanon bra, visst var jag trött, men så länge jag höll igång så kände jag inte så mycket av det.
Det var när jag satte mig i bilen och åkte hem som jag var jätte trött, tur att man hade musiken och ciggen som höll mig vaken.
Hann liksom komma innanför dörren, lägga mig på soffan och totalslocknade, så sov jag i 4timmar. :O
Tror att jag var lite trött..
 
Men imorn är jag ledig, och sen jobbar jag 2 kvällar, så då får jag ju sovmorgon iaf.
Men idag ska jag inte göra mer än nödvändigt. Har haft det jobbigt med andningen idag med, vaknade av att jag knappt kunde andas, och till min stora lycka så har dem ändrat mina rutiner med att klippa gräsmattan utanför på morgonen, och fick för sig att göra det mitt på dagen istället,=/
Okej att dem måste klippa gräsmattan, men dem kan ju fortsätta göra det på morgonen, så jag vet när jag ska stänga in mig.
 
Det är ju fint väder iaf, men ska ta och sätta mig i min älskade fotölj och bara läsa hade jag tänkt. :)
 
 

Comments
Alexics säger:

*reply:* Nummer 39 blev jag! Säg gärna till när du lagt till mig och vilket nummer du blev med :)

Skriven: - Hemsida: http://alexics.blogg.se/

Thessan säger:

Tack! Ja visst ser det härligt ut?? Älskar den platsen

Skriven: - Hemsida: http://amigurumiblogg.bloggplatsen.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback