kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

Goodmorning, time for work.

Är lite trött idag med, men det är inte så konstigt då jag inte direkt är en morgonmänniska :)
Men jag går idag sen är jag ledig imorn så det är skönt :)
 
Sitter och dricker mitt älskade kaffe nu och ska ta och bege mig till jobbet om en liten stund, går en kort tur idag med, så det känns ju rätt skönt, och så ska jag få lite massage av chefen idag med, så kan kanske blir av med låsningen i axeln helt, den släppte efter att Carro hjälpte mig, men inte helt :)
 
Hoppas att ni får en bra förmiddag :)
 

Comments
Johanna säger:

Ah det förklarar saken, idol har jag inte sett mycket av, såg bara den säsongen då jay vann! :) Annars har jag inte sett det :)

hoppas det går bra och jobba

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback