kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 2 gånger

Goodmorning or Goodnight!

Ja för mig är det ju godnatt alldeles strax, men för er är det väl antagligen godmorgon om ni inte har som jag jobbat hela natten eller varit ute och slirat :P
 
Jag är lite öm i rumpen, suttit lite mycket, men ryggen har sagt ifrån inatt så då får man klatt sitta när man kan, och det är ju tur att man har sina älskade noveller att läsa :D
Älskar att jobba natt, :)
 
Men nu ska jag ta och läsa ett kapitel till och sen ska jag ta och krypa i säng, bäst jag borstar tänderna först så jag kan krypa till sängen och självdö lite sen :D
 
Hoppas att ni får en fin dag! Jag återkommer när jag har fått min skönhetssömn :D
 

Comments
Thessan säger:

jag har sovit underbart gott i natt, vaknade av väckarklockan som påminde mig om tvättstugan nu på morronen. funderar på att gå å göra en ny piercing lite senare, ska ändå ut på stan en sväng å kolla läget när det är uddevalla kalaset som startar idag

Skriven: - Hemsida: http://amigurumiblogg.bloggplatsen.se

Yuki Yoursic säger:

sv: så sant så: )
tack det värmer verkligen det du skrev <3

Skriven: - Hemsida: http://yukiyoursic.blogg.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback