kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 3 gånger

Good day y'all!

Försökte hålla mig vaken så länge som möjligt igår och försökte sova så länge sm möjligt idag, men det gick sådär. :) Har varit vaken en timme nu iaf, men det ska nog gå bra att jobba inatt iaf :)
 
Även fast jag inte var motiverad alls igår så körde jag ett snabbt zumba-pass. Jag lär ju göra det så man kommer någonvart :) Det kändes bra efter och duschen var nog den bästa på länge. Det finns nästan inget bättre än att lägga sig nyduschad i en renbäddad säng :D Myyysfaktor!
 
Ska försöka hinna med lite designande idag innan man måste bege sig till jobbet :)
 
Vad gör ni idag? :)
 

Comments
Anonym säger:

Hej :) Kolla gärna in min nya blogg om Justin Bieber :D Du hittar den på: http://bieber.blo.gg/

Hoppas du gillar och följer den<3

Skriven: -

Thessan säger:

har haft en kanon dag å i morron blir det först sovmorgon å sen kommer syrran hit från stockholm

Skriven: - Hemsida: http://amigurumiblogg.bloggplatsen.se

Chicago Bulls Snapback säger:

I like this post, enjoyed this one thanks for posting .


DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback