kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 3 gånger

Fun weather huh? Sun?! Hallo?!

Kom i säng runt 00 inatt skönt, jag var lite trött :) Och så vaknade jag första gånger kl.5 :O Haha whaa!
Gick som en zombie till toaletten och sen tillbaka och ramlade i säng igen.
Och andra gången var klockan 10, mer acceptabelt! :)
 
Så har hunnit med att dricka två glas kaffe nu, inne på mitt tredje. Lyssnar på musik, har pratat med lillasyster som nu är påväg till Eskilstuna, jag ska ju åka ut till mosters fyrbenta monster sen, :)
Men ska hinna med att träna och duscha innan jag åker :)
 
Tänkte att jag skulle sitta med designen jag vart lite förvirrad över sen med, och få den klar :)
Jag har ju massa tid när jag sitter ute i Onslunda.
 
Men detta väder? Vad är det frågan om? Var är min sol? =/
 

Comments
Myybieberstoory säger:

Asså gud, jag vet! Det bara öser ner här i Stockholm om det är där du också bor, för annars så måste det regna i hela landet! Haha :) Men duuu, när kommer du börja göra designer igen???? :D Du gör verkligen jätte fina designer! Kommentera på din blogg när du tror du börjar göra igen och om du kanske skulle kunna göra en till mig??? :D :D Kram! <3

Skriven: - Hemsida: http://www.myybieberstoory.blogg.se

Thessan säger:

Min sol är oxå försvunnen!!! Gick från tåget förrut, hade paraply men blev genom blöt, det regnade nästan underifrån....

Skriven: - Hemsida: http://amigurumiblogg.bloggplatsen.se

♫♪ Sandra T säger:

ha en fin kväll :)

Skriven: - Hemsida: http://www.sandramusic.blogg.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback