kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

Chillin in my onepiece

Kom hem från jobbet för ett tag sen, har gått bra idag med, lite trött bara och varmt är det, men det får man stå ut med. :) Fick massage innan jag slutade så känns rätt så bra i nacken och axeln nu :)
 
Ute regnar det och är en förjävla bajsväder, men ah, svensk sommar u know. :)
Har dragit på mig min onepiece och tänkte göra absolut inget resten av dagen, :) Är lite slut som människa, att gå upp tidigt är inte min grej u know :)
Men nu har jag bara ett kvällspass på torsdag och sen går jag nätter igen nästa vecka :D Mina älskade nätter!
 
Vad hittar ni på? Regnar det hos er också? :)
 

Comments
Ella säger:

Nice dräkt.

Svar: Tack tack :)
/ miickzz.blogg.se ♥

Skriven: - Hemsida: http://www.sparkdrakt.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback