kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 2 gånger

Busy day y'all

Var ju som sagt ute hos mamma och pappa idag. Kom dit och passade ju på att hälsa på barnen, Thomp och C'lin med :) Och Maya är ju den sötaste, hon hade två kompisar där, men ändå så kom hon utspringande ur lekstugan i fullfart när hon såg mig och hoppade upp i famnen på mig :D Älskade unge! :love:
Medan lilla Lisen bara stod och sa 'hejhejhej' med ett stort smile i ansiktet, man kan ju inte låta bli att älska dem! :D
 
 
Vi grillade, och så agerade jag frisörska till både mamma och pappa. :) Dem var lite långhåriga, men jag ordnade det. :)
Pappa var extremt långhårig, och jag sa åt honom att gå in och blöta håret så jag kunde klippa honom och han kommer ut men blött hår som han dessutom har ruffsat till så han såg ut som ett troll, och frågade om det var blött nog. :P haha! Sjuk han, och efter det så kammade han bak allt hår, och såg förtäskig ut! Sune kallade han sig då, ja som sagt inte undra på att jag inte är normal med dem generna. Haha!
 
 
Var över till Thomp och C'lin en sväng till, men sen vare dags att bege sig hem till dogsen, som både var hungriga och glada att se mig, eller så var dem bara hungriga och ville komma ut, who knows :P
 
Och nu har jag sällskap här i soffan, av två tjockisar, dem vill helst vara så nära det går, och skulle dem få välja så skulle dem ligga på mig, men dem nöjer sig med att ligga precis brevid datorn när jag ligger här på maga i soffan och nördar :)
 
 
Har pratat en sväng med Marielle med, inte ovanligt nuförtiden :) 
Men nu blir det sängen för min del, trött nu ja! Och imorn kommer lillasyster och svågern hem igen :D
G'natt!

Comments
Thessan säger:

=) Usch jag har nästan ångest, sista veckan på semestern börjar i morron...

Skriven: - Hemsida: http://amigurumiblogg.bloggplatsen.se

madeleine. s säger:

hehe, allt bra idag?:D

Skriven: - Hemsida: http://www.maddelaaans.blogg.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback