kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

Back from work y'all!

Natten var lång men helt okej, hade ju saker att sysselsätta mig med, och skött mitt jobb :)
Nu är jag hemma, det är sådär halv fint väder, men det är som vanligt när jag har jobbat och ska sova. haha :)
Men ska ju inte sova så länge idag då jag bara gick en natt och lär ju vända tillbaka dygnet nu :)
 
Ska sätta mig och svara på lite kommentarer, och så ska jag läääääsa, haha har inte fått nog under natten så lär fortsätta, iaf tills jag slocknar helt :)
 
Jag hade förövrigt en lil buddy på jobbet i natt, han heter Kotte och är vår lille igelkott :)
Han är så söt så, han brukar hälsa på på nätterna, när man jobbar och föra lite oväsen från sig, inatt så fick han för sig att krafsa omkring i kaninernas hö-påse, och höll på att fastna på vägen ut, då han ville gå igenom handtaget på påsen, haha, han är söt han! :)
 
Och höll på att dö av en hjärtinfarkt pga en stor jäkla spindel. :O jag lovar den va skit stor och jag skrek, bölade, skakade och ropade på mamma, jag har en sån jäkla fobi för dom, och speciellt när dom är stora och kryper omkring och har sig... usch.. =/
 

Comments
Thessan säger:

Tack jag sov väldigt gott, så gott att jag höll på att missa tåget till göteborg ;)

Skriven: - Hemsida: http://amigurumiblogg.bloggplatsen.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback