kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 2 gånger

Another rainy day

Man börjar kunna detta nu, med regn och så menar jag. =/ Det är ju inte direkt mysigt när man har fått stå ut med det hela sommaren. Men ah man kan ju inte direkt styra det.
Önskar bara att man hade typ några miljoner på kontot så att man kan flyga någonstans där solen skiner och det är varmt och skönt! :) 
 
Vart klar med en design igår, den ska bara in på bloggen, så nu väntar jag på inlogg och lösen :) Och så ska jag börja på nästa design tänkte jag, så jag kommer någonstans. :)
 
Tvättar lite gör jag med, och ska väl ta och träna lite sen och så. Men annars så blir det väl inte så mycket gjort idag. 
 
Vad gör ni? :)
 

Comments
Alina säger:

Nu har jag mejlat dig inlogg och lösen :)

Skriven: - Hemsida: http://novelleromjustindrewbieber.blogg.se

Yuki Yoursic säger:

Fin du är ^^

Skriven: - Hemsida: http://yukiyoursic.blogg.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback