kategoriserad i » Inre tankar, inlägget är kommenterat 5 gånger

A weird dream

Ja jag vet, det är lite dålig aktivitet här från min sida, men ibland blir det så. :)
Jag har suttit och försökt få ihop bilder till en ny design, som jag alldeles strax ska bygga upp.
 
Jag hade en jätte konstig dröm inatt. Den verkade så verklig på något sätt. Och hur ofta händer det att man vaknar och somnar om igen och fortsätter drömma samma dröm? Det händer inte.
Jag drömde om en kille som har funnits i mitt liv förr, men valde att gå. Det är det som är konstigt, vi har inte pratat med varandra på flera månader, och det var ett år sen vi träffades sist, men nu dyker han upp i mina drömmar.
Den var så verklig på något sätt, i början av drömmen så var det lite stelt mellan oss, det var inte bara vi i drömmen, min syster var med, och resten av min familj samt två av hans kompisar, vi var i ett stort hus med pool vi badade och så. Sen var det fest med. Det var som sagt stelt i början, vi tittade bara på varann inget mer. 
Lite senare under kvällen får jag ett sms av honom där det står "Du är fin, precis som du är, jag har saknat dig"
Varpå jag vänder mig mot honom för att se att han redan tittar på mig och ler. Vilket gör mig generad och jag vänder bort huvudet. Efter det känner jag två armar komma runt mig och stannar på min mage och en puss på min axel. Det hela slutar med att vi ligger i en soffa och bara håller om varandra, och han pussar mig på huvudet..
 
Jag lovar drömmen var så weird att det kändes som att det verkligen hände. Men det var bara en dröm.
Och det skumma med detta var att när jag gick upp och kollade facebook, så hade han ändrat sin relationsstatus till singel. 
 
Jag var tvungen att ringa till Hubbels och berätta om min dröm, varpå hon säger att hennes syster den senaste veckan har drömt två drömmar som har slagit in. 
 
Jag vet inte om denna dröm drog upp massa gömda känslor igen, men det känns så.
 

Comments
Johanna säger:

Vissa drömmar är konstiga och väldigt verkliga, så man vet inte vad man skall tro.....

drömde med skumt inatt, att min fd bästa vän börja förklara varför hon ljugit om en massa saker, det var så verkligt att jag inte riktigt visste var jag var när jag vaknade.

du får kommentera en massa nu, kommer vara uppe länge ikväll, och tid och fördriva innan handbollen börjar 22.15 :)

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Johanna säger:

Nej jag har aldrig varit med om att det jag drömt har varit sant.

Drömde om en skit trevlig och snygg kille en gång, ingen som jag visste vem det var, han hade varit trevlig och träffa i verkligheten!

nej denna gången tog jag utan fusk, det är egentligen den jag tycker är roligast :) Då blir det en mer rättvis vinst :)

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Thessan säger:

trevligt, blir det några fina designers? Blir det säkert skulle jag tro =) nu ska det sovas här, kram

Skriven: - Hemsida: http://amigurumiblogg.bloggplatsen.se

Molly Boman säger:

sv. Haft det grymt bra :D jaso, vi har det super varmt. vad gör du idag? :D

Skriven: - Hemsida: http://mollyboman.blogg.se/

Tove A säger:

Följa varandra via blogglovin ? :D - Fin blogg :)

Skriven: - Hemsida: http://tarvidsson.blogg.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback