kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Timepost - My regular luck.

Min bil fick för sig att inte vilja fungera när jag skulle åka, så att nu sitter jag och väntar på att Hubbels ska komma och hämta upp mig, och köra mig till jobbet, min söta Hubbels, hon är sjuk det är henne jag jobbar för, men hon är snäll och ställer upp. :)

Men ni läser detta mitt i natten, lite sneeky får jag ju vara.
Men som sagt utan bil tills pappa byter laddningsrelät igen, och så fick jag min söta syster att ställa upp och hämta mig på jobbet imornbitti, och så får jag skjuts hem. :)
Eller först hem till föräldrarna för hon skulle utföra lite ärenden först.
Jag har så många rara människor runt om mig, jag är lyckligt lottad kan man säga! :D

Men men, måste springa ut nu, :)
Eller ja när ni läser eller ja, ni sover väl förhoppningsvis när detta publiceras, men ändå :)






Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback