kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 2 gånger

I'm boring right now I know.

Nattjobbet förstör för mig. :P haha !
Jag sover ju när ni är vakna och är vaken när ni sover, men bara en natt kvar att göra sen så :D
Jag är fortfarande trött efter all min sömn, förvisso bara 7 timmar, men det känns som mer då man vaknar och klockan är 16 :P :O
Men det är okej, jag måste ju sova när jag har jobbat hela natten.

Träningsvärk har jag, men den kände jag redan i natt när jag knatade omkring på jobbet, haha.
Ty, thank you very much :)

Ska dricka lite kaffe nu, och sen göra iordning lite mat :)
Idag blir det hamburgare, snabbt, enkelt och gott :D

Allt bra med er mina söta? :)


Haha, ursäkte morgonfrillan och handen, men ja man kan ju inte vara söt jämt ;)

Comments
Molly Boman säger:

sv; Ett krig.. vi ska få tag på flaggan, och går till 'attack' men får inte bli upptäckta av åttorna. Om man blir lysen med en fick lampa så 'dör' man.. Lite komplicerat men kul var det :D

okej, vad gör du i helgen? :)

Skriven: - Hemsida: http://mollyboman.blogg.se/

Kashaya säger:

Jorå förkylningen börjar ge med sig. HUr är det med dig idag då?

Skriven: - Hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback