kategoriserad i » Lyckan, inlägget är kommenterat 3 gånger

Home again, wonderful evening !

Har haft en underbar och trevlig kväll med min älskade stöttepelare, :)
Vi har varit så duktiga, goffat godis och kollat på mello :)
Och vi var båda överrens om att Ulrik förtjänade en plats i finalen, och att han är söt :)
 
Vi hann med att prata också, om både viktiga saker och min konstiga fråga angående fåglar :)
Det känns bra, det är inte bara jag som tycker att jag skulle vara en bra gudmor åt barnen, det är ömsesidigt. :)
Lycka !
Men även att jag äntligen har hittat någon som tycker och undrar samma sak som jag, när det gäller fågelfrågan, jag fick inte den där blicken som säger; "Är du dum i huvudet eller ?" haha ! :D
 
Vi var busig med, eller det var mammaCarro som var busig :)
 
 
Men hon är ju så förbaskat söt ! :D :love:
Trackback