kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

Who really believed it all?

Ja enligt den där kalenderna så skulle jorden ha gått under nu, men inte har den det eller :P
Jag tycker synd om dem som verkligen trodde på det, jag menar då kan man inte ha så mycket annat att göra eller tror på. 
Jag har näst intill flyttat in här, jag trivs och så länge dem vill ha mig kvar så stannar jag, eller ja jag åker nog hemmåt här i helgen, :) Men att få gosa med min gudson varje dag är inget jag klagar på, men det finns även massa annat att göra, så mycket till tid över har jag inte, :)
Och nu är det dags att jobba igen, så jag ska göra mig klar och åka här snart. Får väl hoppas på att kvällen går bra, och smidigt. :)
Jag ska försöka finna lite mer tid till detta, och er. Men även allt annat med. :)
 
Hoppas att ni får en fin dag! :D
PUSS!
 

Comments
Johanna säger:

Har bestämt mig för ta bloggpaus. Mer information finns på bloggen.

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback