kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

Too much too little time

Det är fullt upp här. Att ta hand om hundar är inte alltid det lättaste, jag är ju inte van med det. Men dem tycker om moster :)
Att dessutom jobba på det, och jobba över dessutom, ja det blir lite mycket ibland, så jag var hemma här sent igår, därav orkade jag inte blogga, jag ägnade den tiden åt hundarna istället, då dem varit ensamma så länge. 
 
Och snart ska jag ta och bege mig in till sjukhuset för att hälsa på, och få träffa min lilla gudson, då dem blir kvar en natt till. Sen ska jag jobba ikväll igen, men förhoppningsvis så slutar jag kl.22 och inte senare idag. *slå i trä*
Så vi får väl se om vi hörs sen :D
 
Ha en bra dag iaf! :D
PUSS!
 

Comments
Johanna säger:

Ja han är jätte söt, har han fått något namn ? =)

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback