kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 3 gånger

One more night of work

En kväll till, sen är jag ledig i två hela dagar, wow, hur känns det att vara ledig? Det ska bli spännande :)
Satt med Marielle i telefon i 2 timmar igår, och så hade jag ett litet inre down-moment, tände ljus och tittade på stjärnorna, saknade, önskade. Varje år samma sak. Varja år är saknaden lika stor, och tårar envisas. Men kärleken består. ♥
 
Ska snart ta och bege mig in till jobbet igen, en kväll till som sagt. Sen får vi se om bebis vill komma ut snart! Jag längtar ju ihjäl mih här. BF+10, moster vill ju träffa dig nuuuu! :)
Jag håller tummar och tår, jag håller allt jag har för att han kommer helst idag, eller iaf imorgon. :)
 
Oh guess what, det snöar här än. =/ Finns det inge stopp? Ge snön till dem som vill ha den istället tycker jag så slipper jag sitta här och klaga :P haha!
 

Comments
Johanna säger:

Tack så mycket :)

Ja men det är väl en bra deal, undra vem vi skall snacka med för göra det möjligt? Gud?

Ja jag kan inge tom barnafödanet. Men det är ganska vanligt och gå över med första barnet, men sånt är så olika beroende på vilken graviditet man haft. Min kompis gick över med sin nr 3, men hon gick och för sig över med alla tre :(

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

A D E L I N A säger:

Hopppas du får en fortsatt bra kväll! :)

Skriven: - Hemsida: http://adelinanorstrom.devote.se

Kashaya säger:

Skönt med helg snart.=)

Skriven: - Hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback