kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

No baby yet

Är fortfarande kvar här ute i skogen, men ska iaf bege mig hem idag efter jobbet lär hämta allergitabletter om jag ska kunna vara här sen och klara av det utan att dö :P Smart som jag är så glömde jag ta med extra, och så glömde jag laddaren till datorn, tur att det fanns en här. :)
 
Ska väl snart ta och göra mig iordning för att sen åkte in till jobbet, idag ska jag iaf jobba, :) Så idag blir det inte i onödan. Får väl se om det börjar snöa ikväll eller inte, det sägs så iaf.
 
Ah men vi hörs väl av senare. :) 
PUSS!
 

Comments
Johanna säger:

Ja, det är möjligt, det ryktas om mer snö, mysigt! :)

Envis bebis, är det deras första? :) dålig koll haha :)

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback