kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

New years eve

Jag har gosat massor med min lilla gudson, både igår och idag, vi gosade igår kväll, han låg och sov på moster så moster njöt massor. :)
Även idag har han sovit på moster, eller ja i mosters famn. Mitt älskade lilla hjärta, moster älskar dig massor! ♥
 
Vi har gjort oss iordning här för att åka till mamma och pappa snart, äta lite mat och fira lite där. Det blir dock en lugn kväll, då jag ska jobba imorn. :)
Vad ska ni hitta på idag? :)
 
Om vi inte hörs innan, GOTT NYTT ÅR! :D
PUSS!
 

Comments
Ruth säger:

Grattis till godsonen!
Har inte varit aktuell de senaste månaderna på vare sig min egen lr någon annans blogg så min är ganska död, har fortfarande några hängivna läsare kvar så nu ska jag upp på toppen igen.

Hoppas du haft de bra under nyår osv.:)

Skriven: - Hemsida: http://jennifershraderlawrence.blogg.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback