kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

Like a big truck ran me over..

Jag som trodde att jag skulle slippa bli sjuk, men tji fick jag. Igår måde jag verkligen inte bra. Jag sov typ hela dagen, frös, svettades, hade ont i kroppen, det kändes som att jag blivit överkörd av en stor lastbil, kunde inte stå upp, då vart jag yr och mådde illa. Och ja kräktes gjorde jag med. Jag vet inte vad det var..
Mår lite bättre idag, men har fortfarande ont i kroppen. Har kunnat äta lite. Mår inte illa. Så får väl hoppas på att det är okej nu, och blir bättre, orkar inte detta nu.
 
Eftersom att jag har varit dålig så har jag inte kunnat jobba, så har varit hemma idag, och pillat på en design, som är klar och jag väntar bara betalning där. Ska väl börja på en till snart hade jag tänkt. :)
 
Hur har ni haft det? Hade ni en bra jul? :D
 

Comments
Kashaya säger:

SKönt att du mår lite bättre iallafall, hoppas det håller i sig.

Sv. Jorå min jul var trevlig den med. Har bara tagit det lugnt och det behövdes.

Skriven: - Hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback