kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Late night post

Jag lovade och jag håller det även fast det kom en liten aning senare än jag hade tänkt, :)
Att jobba har gått bra, men det kändes i kroppen att jag inte riktigt var på banan ännu, men 2 dagar till så kanske jag är fit for fight sen :)
 
Har suttit och pillat lite med en av designerna jag håller på med, och även den färdiga jag har till salu har lagt till twitter och facebook länk i headern :)
Nu har jag som sagt två färdiga designer, väntar bara betalningen där. :)
Sen har jag fått ytterligare beställningar, ska skriva upp dem på listan med.
 
Imorn blir det ut till mamma och pappa en sväng, pappa ska fixa skyltbelysningen på min bil men han måste nu även byta blinkerslampa i fram för den har tydligen gått. :)
Så ja han får pyssla med det, och sen bär det av till Onslunda och gos med Leon, :D Självklart dem andra med.
 
Ska väl snart ta och krypa i säng här. Sov så gott!
PUSS!
 

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback