kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 2 gånger

It's getting closer

Ska ta och bege mig in till jobbet här snart, jobbar 4 kvällar till innan jag är lite ledig här igen. Haha, ledighet vad är det? :P
Har gjort mig klar och så, har även pratat med lillasyster, dem var hos barnmoskan idag, bf+7 nu då. Hon hade lite högt blodtryck så dem skulle upp till sjukhuset och kolla så att allt är bra med den lille, hon har ju sammandragningar och så nu och dem ökar i mellanrum så det kanske är på g snart :D Yippiiie!
Så jag har precis packat en liten väska här ifall att, så jag är förberedd, hon skulle ringa när dem har varit på sjukhuset så får vi se vad vi bestämmer då. :) Jag är iaf förberedd.
 
Jag är så exalterad jag vill att han ska komma nuuuuu, :D Ska försöka koncentrera mig på jobbet iaf. Och ändå hoppas att han snart är här :D
 
Hoppas att ni får en bra dag! :D
 
PUSS!
 

Comments
Johanna säger:

envis liten bebis som inte vill titta ut, han kanske kommer på lucia dagen.... :)

Ja vi får se, nu när jag inte behöver ut och köra gör det inget :)

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kashaya säger:

Vad fin gran. Hoppas bebisen kommer snart.

Skriven: - Hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback