kategoriserad i » Allt och inget, » Musik ♫, inlägget är kommenterat 2 gånger

I'm so excited! :D

Det händer grejer, :D Äntligen. Med ynka 2 timmars sömn och massa oro så fick jag åka in och hämta Carro imorse, hade försökt få tag på henne halva natten men utan att lyckas. Men imorse så ringde hon, haha! Vet inte vad som gick fel där då hon alltid har varit den som är bra på att höra av sig när hon är ute, men ah, hem kom hon till slut iaf. Och jag fick träffa två glada barn med, både Maya och Lisen vart glada när jag kom :) 
 
Fick även samtal av Lillasyster med, det var på gång, dem åkte in, men fick åka hem igen då det inte riktigt var dags än, så jag fikade lite med Thomp, och sen åkte jag hit, så är i Onslunda nu med dogsen, dem åkte in för en stund sen igen, med tre värkar på sju minuter, och fyra på elva, så nu jäklar kommer han nog mosters lilla älskling! Jag längtar så fruktansvärt mycket! :'D ♥
 

Comments
Johanna säger:

Då hoppas vi han ploppar ut idag, eller imorgon :)

Javisst var han söt, kunde inte motstår honom alls :)

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kashaya säger:

Hoppas du haft en trevlig ledig dag.

Skriven: - Hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback