kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

I'm back again!

Jag tog nog en liten omedveten bloggpaus där ett tag, men jag ska nog komma tillbaka lite nu.
Tack till er som kikar in ändå :) Ni värmer mitt lilla hjärta!
Att vara sjuk tog nästa död på mig, men jag är bättre nu och ska snart ta och bege mig till jobbet, första dagen sen jag var sjuk och sista dagen innan mitt vikariat börjar. :)
Kommer att sakna alla inne i stan, men jag kommer som sagt att fortsätta komma dit när jag har tid, för kan inte lämna dem helt, det klarar jag inte. :)
 
Har fixat med lite designer under min paus, och fler blir det, det är skönt att jag äntligen har kommit igång med det, betaldesigner, att det är folk som är intresserade, det är kul. :)
Jag gör ju alla sorters designer, men endast till blogg esse då det är dem koderna jag kan. :)
Har ni inte sett det jag har gjort tidigare så kan ni kika in och titta på det HÄR 
 
Jag jobbar som sagt till 22 ikväll, så får se när jag kommer hem, men jag looooovar att jag ska slänga upp ett inlägg när jag kommer hem :)
Ha en bra dag! :D
PUSS!
 

Comments
Kashaya säger:

Blir bara lugnt för mig imorgon. Själv då?

Skriven: - Hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback