kategoriserad i » Allt och inget, » Musik ♫, inlägget är kommenterat 1 gånger

I suck at this I know.

Haha ja men verkligen, ändå har jag varit hemma idag. Ryggen tog död på mig men den är ordnat nu, så imorn ska jag jobba, trotsa denna förbannade kyla och jobba, haha, visst låter det kul.
 
Jag har varit effektiv idag, jag har torkat ur mina kökslådor, äckligt där i, mådde nästa illa, men nu är det rent, nästan kliniskt rent överallt, haha! Pedant, jag? No way! :D
 
Har pillat ihop en design, min första betaldesign, den ligger och väntar på att bli godkänd eller ändrad :)
Pillat ihop en header till ett av samarbetena, en liten update.
Tvättat, tagit det rätt lugnt ändå med tanke på ryggen. Gårdagens bärande var inte bra, eller jo om jag hade burit på rätt sätt, haha! :)
 
Vad har ni gjort i helgen? :)
PUSS!
 

Comments
Kashaya säger:

Skönt när man kommer sig för att städa ur ordentligt. Så skönt när det är gjort.=)

Skriven: - Hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback