kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 3 gånger

I said I think we have enough already!

Det har snöat exakt hela dagen idag, och det snöar än. Snöstorm delux. =/
Det var ju tur att man kom från jobbet mitt i allt, lyckades leta fram bilen, och ta mig ifrån parkeringen, jag om min kollegor. Och vägen hem såg rätt okej ut den med, så det tog inte så lång tid att åka hem.
 
Pratade med Marielle en sväng när jag kom hem, och fixade lite med två designer, ja jag är ju tjej och kan göra fler saker samtidigt, haha! :) Två är klara nu, för att bli godkända och så. Ska börja på nästa så fort jag får möjlighet och tid över :)
 
Men jag tänkte väl ta och krypa i säng snart, och drömma om ett varmare land, och önska att det slutat snöa imorn. Jag vill inte ha mer snö nu. =/
 
Sov så gott sötisar!
PUSS!
 

Comments
Johanna säger:

Vi får hoppas han tittar ut snart =)

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Madeleine - I always do it my way!♥ säger:

Hejsan, vi har tidigare gjort ett bloglovin'byte & jag tänkte höra om du fortfarande följer mig? :)
Har nämligen märkt att många tar bort från bloglovin. Så hör av dig tillbaka, om jag inte får nå svar tillbaka så tar jag det som att du har slutat följa & då gör jag det också! kram! :D

Skriven: - Hemsida: http://madelajnee.blogg.se

Kashaya säger:

Hoppas snön ger sig snart. Trodde inte jag skulle ta mig hem från jobbet idag, all kollektivtrafik stod stilla mitt på dagen idag..

Skriven: - Hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback