kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 4 gånger

I hate this f*cking snow!

Just nu så önskar jag verkligen att jag inte bodde i detta avlånga land, just nu så önskar jag väldigt mycket att jag bodde i typ Australien eller något annat land där vinterkyla och snö inte existerar! För just nu så är jag så förbaskat jäkla less på denna förbannade jäkla snö!
Ja jag är så less, verkligen. Inte nog med att jag är less på snön, jag är även less på att det inte blir plogat. Okej att stora vägarna är prio men vadihelahelvete, det är tur att man har tung bil och inte är rädd för att hålla gas för det var vad jag fick göra så fort jag körde av 288an och in i Gimo, vallen nere vid vägen var väl 1 meter hög och så har det inte blivit plogat inne i Gimo alls verkar det som, så ja hålla gas var vad jag fick göra, och parkeringen ska vi inte ens tala om. Fy fan säger jag bara.
Dem som plogar i all ära men vadihelvete, har ni ens sett hur det ser ut på vägarna här eller? Ut och ploga, snälla söta rara.
 
Att jobba i detta väder var inte det roligaste heller. Dem har inte plogar något vidare i Uppsala heller. Så att pulsa omkring i en halvmeter snö har varit min största sysselsättning idag, yippie. Förseningar så det skriker om det, även fast jag spottade och fräste när jag gick ute så var jag lika positiv och glad när jag kom in till mina ställen. 
 
Anledningen till att jag bloggar först nu är för att jag var tråkigt less redan imorse, och spenderade 1 timme med att leta fram en insnöad bil, för att kunna ta mig till jobbet. Där dem btw jublade för att jag kom dit. 
 
Nej nu har jag predikat klart om det, haha, kanske ska få i mig lite mat så man blir på lite bättre humör.
 
PUSS!
 

Comments
Madeleine - I always do it my way!♥ säger:

sv; Så bra! :D

Skriven: - Hemsida: http://madelajnee.blogg.se

Nathalie säger:

Hur är de med dig? kram <3

Skriven: - Hemsida: http://ourvisionoflife.blogg.se

Amalia säger:

frågestund på bloggen, checka!

Skriven: - Hemsida: http://amalias.se

Johanna säger:

Ja det behövs fler plogare i detta av långa land!

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback