kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 3 gånger

Hard working girl

Ja det kan man ju lugnt säga, hade körturen igår, allt gick kanon men ah, lite saker hände mot slutet så det vart lite övertid. Så jag kom hem halv 1 inatt, därav orkade jag verkligen inte blogga igår, det kan man ju kanske förstå.
 
Har precis tagit mig duschen jag verkligen inte orkade ta igår heller, och fått höra av lillasyster att det såg bra ut efter besöket på sjukhuset idag, så det är bara att vänta tills han kommer eller hon går över så pass långt att dem sätter igång henne, envisa lilla bebis, kom ut nuuuuu! :)
 
Ska ta och göra mig klar här, blir väl till att hålla väskan packad och ta med sig den idag med just in case, gäller att vara förberedd för är det så att dem ringer ikväll och det är på g så finns det varken lust eller tid att sitta och köra först till Gimo för att hämta väska och så och sen bege sig till Onslunda till dogsen. Ain't got no time for that.
 
Jaha, 121212 idag då, historiskt för många, 6 år av saknad för mig. 
Idag är det 6 år sedan du verkligen lämnade oss hjärtat, 6 år sedan man fick veta att det allt hopp var borta, att du inte fanns med oss längre. 6 år och saknade är lika stor. Saknar dig Marcus! ♥
 

Comments
Johanna säger:

Nej jag vet du inte gillar snön! Men jag som älskar den vill ha massor mer! :)

Ja de första verkar vara lite envisa (: Men vi får hoppas han tittar u snart :)

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kashaya säger:

Om du kom hem så sent förstår jag att du inte orkade blogga efter jobbet.=)

Skriven: - Hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com

A D E L I N A säger:

Fin blogg du har :D

Skriven: - Hemsida: http://adelinanorstrom.devote.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback