kategoriserad i » Allt och inget, » Musik ♫, inlägget är kommenterat 2 gånger

Gotta work even if it's cold

Det är snorkallt ute men måste man jobba så måste man, eller hur :P Även om det är minusgrader så det skriker om det ute. Jobbet ska göras ändå.
Har suttit fast med en design här ett tag, jag kunde inte släppa det helt enkelt, men ah fick göra det ändå, har inte tid med det, jag måste ju ut och se om jag får fart på bilen, jag hoppas ju. Men det ska nog inte vara några problem, tror jag. Ska väl inte säga så. 
 
Iaf, back to work, jobbar nu fyra dagar varav en natt. Så nu är det fullt upp igen. Men ska försöka att inte slå er åt sidan, jag ska bättra mig, om inte annat så blir det något så kallat nyårslöfte. :)
 
Btw så är min lilla gudson beräknad idag, men än så länge så har han inte kikat ut, vi får väl hoppas att han gör det snart så jag får träffa det lilla miraklet och gosa massor med honom. Moster vill träffa dig älskling! ♥
 
Men hoppas att ni får en bra eftermiddag och kväll, och jag hoppas att jag inte fryser ihjäl ikväll :)
PUSS!
 

Comments
Johanna säger:

Då får vi se när han tittar ut :)

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kashaya säger:

Vad fin bild.=) Var riktigt kallt här med idag.

Skriven: - Hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback