kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

Got stuck in the woods

Är det lite väl ambitiöst att åka till jobbet när man är ledig tycker ni? Det är precis vad jag gjorde idag. 
Det var bara det att jag hade skrivit upp i min kalender att jag skulle jobba, så ja jag trodde ju det, tji fick jag när jag kom till jobbet och såg att jag inte stod med på kvällsschemat, men ah jag har ju inget bättre för mig så jag åker till jobbet när jag är ledig, haha.
 
Men jag begav mig till Onslunda istället, efter att ha försökt få tag på Natta och Jocke, men inget svar så då vart jag lite orolig att det var på gång där, så jag åkte ut till hundarna just in case, men Natta ringde och det hade tagit längre tid då dem fått vänta och så. Så jag kunde pusta ut. :)
 
Vi åt en skinksmörgås, drack julmust och så vart det lite Guitar Hero, och så en film. Vi såg Ted, underbar och hur rolig som helst! :)
Och så bestämdes det att jag skulle bli klar här ifall att, men än så länge så verkar det inte hända så mycket på den fronten, då Natta nyss var ner på toa. Sega unge, moster vill ju träffa dig nu! :)
 
Men jag ska väl ta och bege mig upp och krypa i säng jag med snart :)
PUSS!
 

Comments
Johanna säger:

Det är bara bilder på min balkong, det är mycket mer på marken, men det har jag inte orkat fotografera ännu :)

du får ta ett snack med bebismagen

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback