kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 2 gånger

Free time, what is that?

Hej mitt namn är Mickan, och jag vet inte längre vad privatliv är, vad fritid är, och vad ledighet är. Jag vet heller inte hur och när jag ska hinna uppdatera min blogg, eller behålla mina läsare.
Att jobba har blivit en vardaglig sak just nu, att jobba över är vanligt det med, och att jobba utan rast det är inte längre ovanligt. Men ändå, jag kommer att sakna detta sen. Det kommer jag.
 
Men imorgon är jag ledig, och jag ska vara ledig imorgon, efter fyra kvällar med övertid och utan rast på raken så behöver man lite ledigt för att sedan jobba fyra dagar till på raken. Life is awesome! ;)
 
Är fortfarande bosatt i Onslunda, att få gosa med min gudson är underbart och även att umgås med svågern och lillasyster, dogsen med :) Men lär ju åka hem någongång antingen imorn eller på fredag.
 
Ska ta och krypa i säng här snart och sedan njuta imorn när jag är ledig :)
PUSS!
 

Comments
Kashaya säger:

Skönt med några dagar ledigt iallafall.=)

Skriven: - Hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com

Cilla säger:

Hehe...välkommen till verkligheten! ;D

Skriven: - Hemsida: http://cillabacill.blogg.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback