kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Christmas time equals work

Idag är det hemgång som gäller för mig. Kommer kännas bra tomt när man kommer hem när man har bott här i en veckas tid, med lillasyster, svågern, Leon, Rocco, Ztella, Charlie och Smirre, så ja att komma hem blir tomt. 
Men visst längtar man hem lite, men sällskapet kommer jag att sakna och att få gosa med mosters lilla hjärta kommer jag att sakna, så får se hur länge jag blir hemma :P
 
Ska iaf åka och jobba lite idag med, men inte i stan utan på boendet, och endast 4 timmar idag, sen lär jag ju handla lite med så jag har lite hemma, lite kylskåps grejer.
 
Men vi hörs väl ikväll när jag har kommit till rätta hemma igen, :)
PUSS!
 
Jag och första gången jag höll i Leon på sjukhuset :)

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback