kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

Been way too busy today

Jag får be så hemskt mycket om ursäkt för mitt dåliga bloggande idag. Eller ah överhuvudtaget faktiskt.
Idag har jag dock haft fullt upp, först så har jag städat min lilla lya, storstädat och dragit fram lite julpynt, när jag ändå höll på liksom. Och när jag var klar med det så åkte jag till Alunda för att hjälpa Hubbels att flytta, det tog sin tid, men det har gått bra, :)
 
Kom precis hem, höll på att förfrysa mitt i allt, men ah, jag lever och är någorlunda upptinad nu, det ska bli skönt att lägga sig under duntäcket med pyjamasen och sussa lite. :)
 
Jag har ju iaf en godtagen ursäkt denna gång, haha! :)
 
Sov så gott, vilket ni förhoppningsvis redan gör :)
PUSS!
 

Comments
Emma Härnqvist säger:

Jag vill också ha snö!! Här i Göteborg är det ingen snö så långt ögat kan nå.. Men inomhus kan man ju göra det mysigt ändå. För svinkallt är det ute!

Skönt att du mår br aigen söt!

Skriven: - Hemsida: http://perfektion.blogg.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback