kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 3 gånger

Ain't got no time for nothing

Som ni har märkt så har min aktivitet här varit sämst ett tag. Men jag kan ju säga att jag inte har haft tid att ens gå in här och titta.
Jag skulle ju som sagt jobba i söndags, och ja det gjorde jag, och jobba fick jag, med minimal sömn då så började jag kl.16, stannade kvar under natten också så gick av kl.7.15 igår morse, hem, duschade, kom i säng runt halv tio, sova till kl.14, upp göra sig iordning och sen åka mot jobbat för att börja kl.16 och jobbade även natten så gick av imorse kl.7.15. Så jag ber om usräkt för att jag inte har hunnit med att skicka personliga julhälsningar eller så, men jag har som sagt inte gjort annat än jobba.
Lagom mör i kroppen idag, men har sovit skapligt, men långt ifrån så mycket jag behöver. Borde ju dock gå och lägga mig nu. 
Men nu vet ni iaf, förhoppningsvis så blir det lite lugnare nu så jag kan återgå till ett realativt normalt liv. :)
 
Hoppas att ni hade en bra jul iaf! :) Jag spenderade som sagt min på jobbet.
 

Comments
Kashaya säger:

Önskar dig en god fortsättning.=)

Skriven: - Hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com

Julia säger:

Alltså, jag satt och pratade med Liv om typ våra designer osv och jag ba kom på (eller jag har tyckt såhär hela tiden men ajg kom på att jag kanske borde säga det) hur sjuuukt tacksam jag är för att du är min webmaster! Jag menar, eller jag vet ju inte du kanske är hur snabb som helst på att göra designer vid det här laget, men jag menar du lägger ju ändå ner X antal minuter på min design helt gratis?! Och hur snygga blir de inte?! Alltså kan inte ens uttrycka mig i ord hur glad jag är! Taaaack!

Skriven: -

Julia säger:

Och det var alltså jag som kommenterade den förra haha...

Skriven: - Hemsida: http://bieb.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback