kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 2 gånger

2 whole days off work!

Yaaaay, jag är ledig i två hela dagar, jag ska få känna på hur det känns att vara ledig :)
Det var ett tag sen jag fick göra det :) Men nu jäklar! 
Att jobba kväll tar på kroppen även fast man får sovmorgon, och även fast jag älskar att jobba kväll och hellre gör det. Men man blir slut. :)
 
Jag älskar jobbet dock, och det verkar som att man gör bra ifrån sig när dem nästan blir ledsna när man säger att man är ledig i två dagar, det gör lite ont i hjärtat. Men jag kommer ju tillbaka, och det känns ju bra att dem tycker om mig mina små hjärtan! :)
 
Idag då, vad gör man när man är ledig? Haha, jag har glömt bort helt och hållet, skulle ju behöva åka och handla lite mat, så får väl se till att göra det lite senare. Sen ska jag hämta Carro i natt. Annars så har jag inte så mycket fler måsten. :)
 
Vad gör ni idag? Fredag och allt? :)
 

Comments
Johanna säger:

även om man älskar sitt jobb behöver man vara ledig! :)

Tack, jag har fått tipset och skicka in den till tidningen så skall faktiskt göra det, när jag svarat på skörden av kommentarer! :)

envis liten bebis, han kanske tror han skall komma som en julklapp. hoppas det sätter igång av sig själv, igångsatt är inte kul och bli har jag hört.... :(

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kashaya säger:

Kan vara skönt att inte ha så mycket inplanerat när man väl är ledig

Skriven: - Hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback