kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

Yippie yey, happy girl

Har städat idag, då jag absolut inte kände för att göra det igår, men nu är det gjort :)
Och mitt i städningen så fick jag ett samtal från grabbarna på Alina, underbara änglar, dem har lyckats rädda det mesta, hur jävla lycklig som helst nu måste jag säga :)
Ska åka in och hämta min älskling imorn, sen har den ett stopp till innan jag kan börja återgå till mitt liv :)

Har tittat på en film här på eftermiddagen, Friends with kids, den var faktiskt väldigt bra, men jag förstod ju att den skulle sluta som den gjorde :) men den var ju bra :)

Jag har även kikat på en ny tv idag, jag har varit fast i mitt tjock-tv träsk länge nu och inte skäms jag heller, men den börjar ge upp, så då är det väl dags att byta ut den :) hittade en 40" för ett ok pris, så ska se hur det ser ut med pengar nu efter räkningar, datorn och inhandling av mat är gjort, kanske blir det avbetalning på två månader, får se :) det är på tiden jag går in i platt-tv världen jag med :)

Jag lovar när datorn är hemma, och allt är fixat på den så kommer min uppdatering att bli bättre jag kommer även att försöka återfå den statistik jag hade innan :)


Comments
NOJDB säger:

Kul att de räddade den :) Jag förstår verkligen vad du menar med älsklingen hehe, ja datorn är faktiskt en älskling och nåt man inte kan leva utan :P

Skriven: - Hemsida: http://novelleromjustindrewbieber.blogg.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback