kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 2 gånger

Workedy work

Har börjat på den nya beställningen, men sitter lite fast, tur det när man ska till jobbet snart :)
Får fortsätta på den senare helt enkelt :)
 
Sitter och pratar med Marielle i telefjuuuun as usual, lite skönsång har väl ingen dött av, stackarn får stå ut med min härliga sångröst ;) Men hade hon inte velat lyssna så hade hon nog lagt på, dessutom så är vi en förjävla bra duo ;)
 
Nej ta och åka till jobbet nu då :) See ya tomorrow luvies!
 
I see ya! ;)

Comments
Thessan säger:

låter bra det, hoppas du sover gott nu å får en bra dag när du vaknar. själv ska jag åka å klappa på syrrans kattungar, bland annat.

Skriven: - Hemsida: http://amigurumiblogg.bloggplatsen.se

Johanna säger:

Jag bryr mig inte om krogen egentligen, men nu när jag för en gångs skull jag gå ut så bryr jag mig :)

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback