kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

Unwanted oversleeping

Som jag trodde så kunde jag inte sova så bra inatt vilket resulterade i att jag försov mig, stängt av alarmet i sömnen. Bra jobbat Mickan! Aja men det gick ju bra iaf, håller bara på att dö lite nu, jävla förkylning jag har lyckats dragit på mig, tio gånger värre för mig nu, vad är luft. Men denna dag ska jag väl klara av hoppas jag, är ju ledig imorn, så får kurera mig då. Det är ju tur att man har så bra arbetskamrater, dem skrattade bara åt mig när jag kom, en timme senare :p aja shit happens :) hoppas att ni har det bra iaf :)


Comments
Thessan säger:

men krya på dig söts! Hur mår du idag? Jag har det bara bra

Skriven: - Hemsida: http://amigurumiblogg.bloggplatsen.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback