kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 4 gånger

U gotta keep yourself together

Denna låt beskriver mig lite nu, men den är även en stor del av fanficen jag är besatt av, DANGER :)
Men den säger det mesta,
"It's hard to see it from the top now,
When you wanna fall back down
You gotta keep climbing
'Cause your time is rising.
 
You feel it comin now
You feel it fallin down
You gotta keep yourself together
You feel it comin now
You feel it fallin down."
 
Har varit och hämtat min datorn nu, hos min privattekniker, efter att ha pratat med Alina systems idag så ska jag lämna in den imorn hade jag tänkt. Han försökte, men det gick inte, så jag hoppas att grabbarna på AS klarar det, då kommer dem, vare sig dem vill eller inte, vara mina änglar, sådeså! :)
Men jag tar inte ut något i förväg, tur är inte något som finns i mitt ordförråd, men jag hoppas, HOPPAS.
Och jag håller allt jag har nu. Och min underbara pappa ska hjälpa mig med det, tills jag får lön, då det antingen kommer att gå på 650 eller 1495, dyrt, men lätt värt det om det funkar!
 
I just gotta keep myself together ya now :)


Comments
Thessan säger:

ok hoppas det går över snart bara så du kan andas igen =) kram

Skriven: - Hemsida: http://amigurumiblogg.bloggplatsen.se

NOJDB säger:

Sv: Tack, och det känns verkligen som att jag känner dig även fast vi aldrig träffats :)
Och jag hoppas verkligen du får tillbaka din dator, jag vet hur det känns att vara utan datorn, eller nåt man älskar/tycker om.
Även om det finns internet i mobilen oså, så är datorn det bästa.
Hoppas du får den tillbaka och fortsätter med dina designs och gör folk glada som jag :D

Skriven: - Hemsida: http://novelleromjustindrewbieber.blogg.se

Johanna säger:

Håller tummarna för As kan fixa den! Och snällt av din pappa och ställa upp tills du får lön :)

Fin låt! :)

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kashaya säger:

Hoppas det ordnar sig med datorn.

Skriven: - Hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback