kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 2 gånger

Too much to do, too little time

Jag hade en helt okej dag igår :) körde in Thomp och Carro till stan, teknikerna från Alina ringde och uppdaterade mig lite, med en vanlig backup lyckades dem rädda 21G men då jag inte vet hur mycket det är av allt jag hade på datorn, så sa jag åt dem att göra en backup recovery med, och hoppas att dem kan rädda mer :) håller allt jag har.
Så som det verkar nu så får jag tillbaka datorn från Alina antingen imorn eller på tisdag, och då ska jag bara installera om Windows på den, sen har jag ju en del att gå igenom, och en del program att ladda ner, sen är jag tillbaka på banan igen :) som jag har saknat mina designer :) u don't even know!

Jag tvättade och städade även bilen, och sen spenderade jag kvällen ute i onslunda, med lite mat, godis, chips och så, jag och Jocke spelade lite guitar hero, eller ah lite och lite, jag hade kramp i fingrarna när vi va klara :p

Träffade Äänders i stan en sväng, sen hämtade jag Thomp och Carro, och åkte hemåt :)
En helt okej dag :) och nu ska jag ta och städa lite här tänkte jag, får passa på nu när det är regnväder ute :)


Comments
Johanna säger:

oh hoppas de kan rädda mer med det! Håller tummarna! :) Skönt då är du snart tillbaka till banan!

Haha nej, jag tror jag håller det till lite flörtande! :) Han är rent för ung! :)

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kaffehörnan säger:

Kul o veta, snyggt där man kommenterar

Skriven: - Hemsida: http://www.kaffehornan.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback