kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

Tired, wet and cold

Trött efter dagen, kan ju bero på att jag fortfarande har lite baskilusker i kroppen och jobbar rumpan av mig :) haha.
Blöt och kall för att det regnar ute, ni vet det vanliga, ;)
Datorn är nu inlämnad på AS och nu är det bara nästa väntan, förra gången fick jag hämta den dagen efter, men mig gör det inget om det tar 3 dagar så länge dem kan rädda allt. :) men förra gången så flörtade teknikern med mig, så det kanske beror på det, att jag fick den tidigare då :p men som sagt så är jag bara glad och nöjd om jag får tillbaka allt och kan återgå till mitt liv, :)
Nu mina vänner ska jag krypa ner i sängen och läsa för att sedan sova några timmar, imorn blir det en heldag på jobbet, vilket betyder jobb 7-20 :)
Sov så gott, love ya! ♥


Comments
Thessan säger:

tack tack hoppas du sover gott just nu

Skriven: - Hemsida: http://amigurumiblogg.bloggplatsen.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback